
آیفونهای فعال قبل از مصوبه دولت، رجیستر میشوند
براساس مصوبه امروز هیات دولت، گوشیهای آیفون فعال قبل از مصوبه قانونی (هیات وزیران درخصوص واردات و تعرفه رجیستری آیفون- ۹آبان ۴۰۳) امکان رجیستر شدن را زین پس خواهند داشت.

براساس مصوبه امروز هیات دولت، گوشیهای آیفون فعال قبل از مصوبه قانونی (هیات وزیران درخصوص واردات و تعرفه رجیستری آیفون- ۹آبان ۴۰۳) امکان رجیستر شدن را زین پس خواهند داشت.

نایب رئیس انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ایران با بیان اینکه تصمیمگیری در رابطه با تعرفه آیفون جای بررسی بیشتر دارد، گفت: برای مثال باید به بحثهای اجتماعی هم توجه شود؛ چراکه وقتی کالایی با قیمت خیلی بالا دست مردم باشد ریسک های امنیتی خواهد داشت.

وزیر ارتباطات گفت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییسجمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد.