
ماهواره «ناهید ۲» در وضعیت آمادهپرتاب قرار گرفت
نمونه دوم ماهواره ناهید۲ طی حدود یک ماه آینده آماده پرتاب خواهد شد.

نمونه دوم ماهواره ناهید۲ طی حدود یک ماه آینده آماده پرتاب خواهد شد.

حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران، در تشریح آخرین وضعیت سه ماهواره ایرانی پرتاب شده در هفته گذشته گفت: تمامی این ماهوارهها با موفقیت در مدار قرار گرفته و ارتباط اولیه با آنها برقرار شده است.

حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران، با اشاره به آخرین وضعیت برنامههای فضایی کشور، اعلام کرد ماهوارههای «ناهید ۲» (نمونه دوم) و «پژوهش ۱، ۲، ۳ و ۴» در مراحل نهایی ساخت قرار دارند و بهزودی با استفاده از ماهوارهبرهای ایرانی آماده پرتاب خواهند شد.

رئیس سازمان فضایی ایران از پرتاب قریبالوقوع سه ماهواره سنجشی به فضا خبر داد.

رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد: ماهواره «پارس ۲» با دقت تصویربرداری ۲ متر قرار است در دهه فجر رونمایی شود.