فراخوان اخذ دفاتر مجوز پلیس +10 آغاز شد

به گزارش قاصدک شرق ؛ فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) منتشر گردید.
شرایط و ضوابط اداره دفاتر
نکته: هیچگونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
کارکنان دفاتر میبایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر میباشد.
هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعملهای فنی، برعهده مدیر دفتر میباشد.
حضور تمام وقت مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
شرایط عمومی
بومی محل مورد تقاضا
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
تدین به دین مبین اسلام
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی(ویژه آقایان)
تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
حداقل سن داوطلب کمتر از ۳۰ سال و حداکثر بیشتر از ۶۵ سال نباشد
عدم اشتغال
نداشتن فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی ضدانقلاب، معاند و غیرقانونی
برخوردار بودن از سلامت روحی و روانی
شرایط اختصاصی
پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها میباشد. مواردی که دارای امتیاز است به طور خلاصه شرایط اکتساب به شرح زیر می باشد:
نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاههای نیروهای مسلح مورد پذیرش میباشد.
دارا بودن مهارتهای رایانه: مهارت هفتگانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد. مراکز معتبر، مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفهای کشور یا معاونت مدیریت و برنامهریزی ریاست جمهور باشند.
سابقهی کار مدیریتی: سابقهی مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه میشود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکتهای عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است سابقه مدیریتی شرکتهای خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمیباشد.
سابقهی جانبازی: سابقهی جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد. رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمیباشد.
سابقهی آزادگی: سابقهی آزادگی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
خانواده شهید: مستندات خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول میباشد.
ح) سابقهی بسیجی: سابقهی بسیجی فعال بر اساس آییننامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین میگردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تأیید میباشد.
ط) سابقهی رزمندگی: رزمندگان و اعضای خانوادههای درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده میباشند.
مدارک مورد نیاز
تصویر کارت ملی» پشت و رو
کارت پایان خدمت یا معافیت» پشت و رو (مخصوص آقایان)
حکم بازنشستگی» در صورت بازنشسته بودن – صادره از نیروی انسانی سازمان مربوطه
گواهی سابقه رزمندگی خانواده درجه یک
گواهی جانبازی
گواهی جانبازی خانواده درجه یک
گواهی اسارت
گواهی اسارت خانواده درجه یک
گواهی خانواده شهید
گواهی سابقه رزمندگی
توضیحات بندهای ۵ تا ۱۱:
– اصل نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا نیروی انسانی یگان خدمتی (سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی) به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
– تاریخ شروع و پایان، محل و منطقه عملیاتی باید در گواهی مربوطه قید شده باشد
– هیچ گونه کارتی برای این سوابق قابل قبول نیست
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0