باشگاه استقلال بار دیگر وارد چرخه تکراری انتخاب سرمربی شد؛ روندی که در ۱۵ ماه اخیر منجر به تغییر ۶ مربی روی نیمکت این تیم شده است.
به گزارش قاصدک شرق، اختلافات میان علی تاجرنیا، سرپرست باشگاه، و ریکاردو ساپینتو در نهایت به برکناری این مربی پرتغالی انجامید. پیش از این نیز تاجرنیا پس از شکست مقابل پیکان قصد برکناری ساپینتو را داشت که با مخالفت هیئت مدیره مواجه شد، اما حذف از آسیا زمینهساز جدایی نهایی او شد.
استقلال از مهر ۱۴۰۳ تاکنون شش سرمربی را تجربه کرده است: موسیمانه، سهراب بختیاریزاده، محمد نوازی، بوژوویچ، مجتبی جباری و ساپینتو. این آمار نشاندهنده بیثباتی عمیق مدیریتی در این باشگاه است.
در فهرست گزینههای جانشینی، نام سهراب بختیاریزاده و مهدی رحمتی بهعنوان گزینههای داخلی و همچنین یک مربی ایتالیایی بهعنوان گزینه خارجی مطرح شده است. پیروز قربانی نیز که یکی از گزینهها بود، با اشاره به شرایط فعلی باشگاه، پیشنهاد را نپذیرفت و تأکید کرد که تنها بهعنوان گزینه اول به استقلال بازخواهد گشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0