تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1405 - 16:13
کد خبر : 16515

تأکید ایران و پاکستان بر توسعه همکاری‌های تقویت امنیت منطقه

تأکید ایران و پاکستان بر توسعه همکاری‌های تقویت امنیت منطقه

رئیس جمهور و فرمانده ارتش پاکستان بر لزوم ارتقای همکاری‌های دو کشور تأکید کردند.

رئیس جمهور و فرمانده ارتش پاکستان بر لزوم ارتقای همکاری‌های دو کشور تأکید کردند.

 «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیئتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.