
نخستین ارتباط تلفنی آزمایشی از طریق ماهواره ناهید ۲ برقرار شد
به نقل از خبرگزاری قاصدک شرق، وزیر ارتباطات از استقرار و فعالسازی کامل ماهواره مخابراتی ناهید۲ در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین خبر داد و اعلام کرد: برای اولین بار در تاریخ ارتباطات فضایی کشور، یک بسته صوتی از طریق این ماهواره بین دو ایستگاه زمینی در نقاط مختلف ایران منتقل شد. ستار هاشمی با اعلام











