تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1405 - 15:01
کد خبر : 16540

تهران خنک‌تر می‌شود

تهران خنک‌تر می‌شود

از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

 خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.