پرداخت سود در صندوق‌های ارزی دوره‌ای نیست / ابلاغ اساسنامه طی هفته آینده

پرداخت سود در صندوق‌های ارزی دوره‌ای نیست / ابلاغ اساسنامه طی هفته آینده

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از ابلاغ امیدنامه و اساسنامه صندوق‌های ارزی در هفته آینده خبر داد و گفت: در این صندوق‌ها سود به صورت دوره‌ای پرداخت نمی‌شود، بلکه به اصل سرمایه سرمایه‌گذاران اضافه می‌شود.