
بیفوما: با هاشمیان دوران سختی داشتم، اما از کار با اوسمار لذت میبرم
تیوی بیفوما، هافبک کنگویی تیم فوتبال پرسپولیس، از همکاری با اوسمار ویرا، سرمربی جدید این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: از کار زیر نظر اوسمار لذت میبرم و امیدوارم روند گلزنیهایم آغاز شود.







