با حضور شهردار تهران، بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی پایتخت در کیانشهر افتتاح و ۱۵۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حملونقل عمومی اضافه شد.
به گزارش قاصدک شرق، مراسم بهرهبرداری از این ایستگاه و رونمایی از اتوبوسهای سری جدید دوکابین با حضور علیرضا زاکانی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
محسن هرمزی، معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به آغاز نهضت برقیسازی از یک سال پیش گفت: امروز تمام ناوگان اتوبوسرانی منطقه مرکزی تهران برقی شده و مسیر پایانه شرق تا میدان آزادی نیز بهطور کامل برقی خواهد شد.
وی با بیان اینکه پس از ۱۵ سال قرارداد جدیدی برای تأمین اتوبوسهای دوکابین منعقد شده است، افزود: در فاز نخست بخشی از اتوبوسها تحویل شده و تا سقف ۴۰۰ دستگاه ادامه خواهد یافت.
هرمزی ایستگاه شارژ کیانشهر را بزرگترین ایستگاه شارژ اتوبوس و خودروی برقی تهران خواند که با استفاده از ظرفیت برق مترو راهاندازی شده و ضمن شارژ اتوبوسها، در ساعات دیگر به تاکسیها و خودروهای شخصی خدمات میدهد.
وی نوسازی بیش از دو هزار دستگاه اتوبوس در دوره کنونی را بیسابقه خواند و تأکید کرد: بخشی از اتوبوسهای جدید تولید داخل هستند و این روند با حمایت از شرکتهای داخلی ادامه خواهد یافت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0