سامانه جدید برای رهگیری تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور ایجاد شد

به نقل از خبرگزاری قاصدک شرق، احمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از ایجاد یک سامانه یکپارچه برای استعلام وضعیت تردد اتباع ایرانی خارج از کشور خبر داد. وی در تشریح جزئیات لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور گفت: «بر اساس این لایحه، کارگروهی متشکل از وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و
به نقل از خبرگزاری قاصدک شرق، احمد بیگدلی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از ایجاد یک سامانه یکپارچه برای استعلام وضعیت تردد اتباع ایرانی خارج از کشور خبر داد.
وی در تشریح جزئیات لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور گفت: «بر اساس این لایحه، کارگروهی متشکل از وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و دستگاههای اطلاعاتی تشکیل میشود تا مسائل مربوط به ایرانیان مقیم خارج از کشور را بررسی کند.»
بیگدلی افزود: «در صورتی که فردی مشکل امنیتی یا قضایی نداشته باشد، میتواند به سهولت به کشور تردد کند. برای این منظور، سامانهای طراحی خواهد شد که کلیه استعلامات لازم در آن integrated شده و افراد میتوانند از طریق این سامانه، وضعیت خود را پیگیری کنند.»
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد این لایحه که پس از تصویب در مجلس، برای تأیید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است، میتواند بسیاری از مشکلات حدود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی مقیم خارج از کشور را حل کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.








ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0