تاریخ انتشار : جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 13:53
کد خبر : 15667

نقوی: مجمع ژیمناستیک با هماهنگی FIG برگزار شد/ هدف‌مان در ناگویا طلاست

نقوی: مجمع ژیمناستیک با هماهنگی FIG برگزار شد/ هدف‌مان در ناگویا طلاست

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک گفت مجمع فوق‌العاده آنها با هماهنگی کامل فدراسیون جهانی برگزار شده است.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک گفت مجمع فوق‌العاده آنها با هماهنگی کامل فدراسیون جهانی برگزار شده است.

وجیهه نقوی درباره مجمع فوق‌العاده این فدراسیون که روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد: این مجمع به‌منظور انتخاب نایب رئیس اول برگزار شد. باید از اعضای مجمع تشکر کنم که یکبار دیگر به من اعتماد کردند و به‌عنوان نایب رئیس اول فدراسیون انتخاب شدم تا بتوانم مسئولیت اداره این فدراسیون را تا زمان مجمع انتخاباتی برعهده داشته باشم.

وی ادامه داد: این مجمع با هماهنگی کامل با فدراسیون جهانی (FIG) برگزار شد و اکنون در حال ایجاد شرایط لازم برای برگزاری انتخابات هستیم. همان‌طور که اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، ثبت‌نام از کاندیداها را از ۲۹ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت فرد اصلح که مورد وثوق جامعه ژیمناستیک است، به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

نقوی گفت: از آذر ۱۴۰۴ و پس از حضورم در فدراسیون، هدف‌گذاری‌ها و اولویت‌ها مشخص و بر اساس همین اولویت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات زیادی با کمک و همکاری متخصصان انجام شد. برگزاری ۱۸ اردو در رشته‌ها و در رده‌های سنی مختلف، مسابقات المپیاد در دو بخش دختران و پسران، برنامه‌ریزی جهت اعزام تیم‌های ترامپولین و پرش خرک دختران با پوشش مصوب اسلامی برای نخستین‌بار به مسابقات قهرمانی آسیا، توسعه زیرساختی و انفورماتیکی فدراسیون، راه‌اندازی سامانه آموزش و… از جمله اقدامات مؤثر بوده است.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ژیمناستیک یادآور شد: لیگ در شاخه‌های مختلف برای شناسایی نفرات برتر برگزار شد که از نظر کارشناسان کیفیت فنی بالایی داشت و لیگ هنری بزرگسالان نیز به‌صورت زنده از رسانه ملی پخش شد. از معدود رشته‌هایی بودیم که در زمان جنگ نیز برنامه‌های تمرینی تیم‌های ملی متوقف نشد و سعی کردیم اردوها را در استان گلستان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعامل خوبی با فدراسیون جهانی و آسیایی داشتیم و تأییدیه‌های ورزشکاران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دریافت کردیم. اتفاق مهم، پس از نخستین حضور بانوان ژیمناست هنری ایران در مسابقات بین‌المللی، دعوت ۷ داور به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا است که شامل ۴ خانم و ۳ نفر از آقایان می‌شود.

هدف اولیه ما حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا است. تیم‌های هنری و ترامپولین اعزام خواهند شد و امیدوارم نسبت به دوره گذشته مدال‌های بیشتری کسب کنیم. خوشبختانه ژیمناست‌های توانمندی مانند مهدی الفتی، سیاوش سیاهی و مهدی احمدکهنی، آریا مام‌عبدالله و دیگر جوانان در اختیار داریم که می‌توانند در این رقابت‌ها افتخارآفرین باشند. هدف اصلی ما کسب مدال‌های طلا در مسابقات هنری و ترامپولین بازی‌های ناگویا است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.