بهروز عظیمی، ملیپوش فوتسال ایران و دارنده دو عنوان قهرمانی در جام ملتهای آسیا، از چالشهای رسیدن به تیم ملی و شرایط این رشته در کشور گفت.
به گزارش قاصدک شرق، وی با اشاره به قهرمانی اخیر ایران در آسیا اظهار داشت: نبود بازیهای تدارکاتی مناسب، تیم را با مشکل مواجه کرد، اما با وجود عقبافتادن در هر سه دیدار حذفی، با اعتمادبهنفس بالا پیروز شدیم و نشان دادیم همچنان پادشاه فوتسال آسیا هستیم.
عظیمی با تمجید از پیشرفت چشمگیر تیمهای آسیایی و استفاده آنها از مربیان برزیلی و اسپانیایی تأکید کرد فاصله تیمها بسیار کم شده است. وی سالن مسابقات ابتدایی در اندونزی را «افتضاح» توصیف کرد، اما میزبانی کلی این کشور را بهتر از تایلند دانست و سالن آرهنا را بهترین سالنی خواند که در آن بازی کرده است.
این بازیکن درباره فشارهای مجازی برای عدم حضور ایران در این مسابقات گفت: فشار اشتباهی به ما وارد شد. فوتسال شغل ماست و ما نماینده کشور هستیم. همانطور که یک مغازهدار به خاطر ناراحتی مغازه را نمیبندد، ما هم وظیفه خود میدانیم که از اعتبار کشور دفاع کنیم.
عظیمی در بخشی از گفتوگو از آغاز غیرمنتظره مسیر ورزشی خود پرده برداشت: من دروازهبان هندبال بودم و با شرکت در یک تست محلی وارد فوتسال شدم. نخستین بازی ملی خود را در ۲۱ سالگی مقابل ازبکستان تجربه کردم.
وی در واکنش به اظهارات مدیران باشگاه گیتیپسند پیش از دیدار حساس با مس سونگون گفت: حرفمان را داخل زمین میزنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0