تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:31
کد خبر : 13831

قالیباف: دنبال آتش‌بس نیستیم/ باید توی دهان متجاوز زد

قالیباف: دنبال آتش‌بس نیستیم/ باید توی دهان متجاوز زد

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به‌طورقطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم، معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچ‌گاه به فکر تجاوز به ایران عزیز نیفتد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: به‌طورقطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به‌طورقطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم، معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچ‌گاه به فکر تجاوز به ایران عزیز نیفتد.

رژیم صهیونیستی حیات ننگین خود را در استمرار چرخهٔ «جنگ ـ مذاکره ـ آتش‌بس و سپس دوباره جنگ» می‌بیند تا سلطهٔ خود را تثبیت کند، این چرخه را خواهیم شکست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.