سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است دریافت گل در زمانهای نامناسب، عامل اصلی شکست تیمش در برابر خیبر خرمآباد و حذف از جام حذفی بوده است.
به گزارش خبرگزاری قاصدک شرق، محرم نویدکیا پس از شکست ۲ بر یک تیمش در مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: از هواداران سپاهان به خاطر حذف از جام قدردانی و عذرخواهی میکنم. بازی از نظر فنی جذاب و پرموقعیت بود، اما ما در بدترین زمانهای ممکن، یعنی ابتدای هر دو نیمه، گل دریافت کردیم.
وی افزود: در نیمه اول خوب به بازی برگشتیم و موقعیتهای مناسبی ایجاد کردیم. اما در نیمه دوم و پس از مصدومیت و تعویض آلوز، نظم میانی میدان را از دست دادیم. در جام حذفی که نتیجه تنها چیزی است که اهمیت دارد، کمی احساساتی و پرریسک بازی کردیم که منجر به ایجاد ضدحملات خطرناک برای حریف شد.
سرمربی سپاهان با تشکر از عملکرد امید نورافکن، که به گفته وی در غیاب حاجیعیدی (به دلیل بیماری) به خوبی ایفای نقش کرد، تاکید کرد که هیچ تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره در تیمش وجود ندارد و همه باید آماده کمک در شرایط سخت باشند.
نویدکیا دلیل غیبت سانچز در این بازی را مصدومیت ناشی از دیدار قبلی ذکر کرد و از تمهیدات پزشکی برای حفظ او برای بازیهای آینده سخن گفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل امروز کندی مدافعان نبود، بلکه از دست رفتن تمرکز در میانه میدان و بازی احساسی در شرایط حساس، باعث شد تا انضباط دفاعی تیم دچار اختلال شود. این بازی درس مهمی برای آینده است که باید حتی در شرایط سخت، نظم و انضباط خود را حفظ کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0