تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1404 - 12:28
کد خبر : 13164

چرا تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران محروم شد؟ یک سال دوری از میادین

چرا تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران محروم شد؟ یک سال دوری از میادین

تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران با حکم فدراسیون جهانی این رشته (CP Football) به مدت یک سال از حضور در مسابقات رسمی محروم شد.

تیم ملی فوتبال هفت‌نفره ایران با حکم فدراسیون جهانی این رشته (CP Football) به مدت یک سال از حضور در مسابقات رسمی محروم شد.

به گزارش قاصدک شرق، این محرومیت که با شرایط اصلاحی اجباری همراه است، شامل بررسی ساختاری، الزامات آموزشی، کلاس‌بندی مجدد بازیکنان و نظارت بیشتر فدراسیون جهانی پیش از بازگشت به میادین می‌شود.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی، تحریم‌های پیشین که در آگوست ۲۰۲۵ علیه ایران صادر شده بود نیز همچنان پابرجاست. پیش‌تر فدراسیون ورزش‌های معلولان ایران با سه سال تعلیق مشروط مواجه شده بود که رعایت کامل الزامات فدراسیون جهانی شرط آن بود.

بررسی‌های تکمیلی نشان می‌دهد علت این محرومیت، کلاس‌بندی نادرست برخی بازیکنان و عدم رعایت الزامات مربوطه از سوی ایران بوده است. این حکم در حالی صادر می‌شود که ایران روز اول آذر ماه امسال برای سومین بار پیاپی قهرمان مسابقات آسیا-اقیانوسیه شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.