
تعطیلی ادارات تهران در شنبه ۴ بهمن
با توجه به پیشبینی تداوم هوای سرد و مصوبه کارگروه مصرف بهینه انرژی استان تهران، کلیه ادارات، مؤسسات دولتی، بانکها و شهرداریهای این استان روز شنبه ۴ بهمنماه تعطیل خواهند بود. مدارس و دانشگاهها نیز به صورت غیرحضوری و مجازی فعالیت میکنند.









