
حاشیههای استقلال-خببر؛ رحمتی: “ما برنده بودیم”، ساپینتو: “پنالتی درست نبود
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرمآباد با بیان اینکه یکی از گلهای مردود تیمش در برابر استقلال قانونی بوده، اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران پرتعداد و پرشور که در تمام طول بازی از تیم حمایت کردند صمیمانه تشکر میکنم. همچنین از بازیکنانم که با تمام وجود جنگیدند قدردانی میکنم. با وجود تمام وقفهها و اتفاقات ابتدای بازی، عملکرد خوبی داشتیم. در مورد پنالتی حریف، ترجیح میدهم قضاوت را به کارشناسان بیطرف بسپارم. ما موقعیتهای گلزنی متعددی ایجاد کردیم و به اعتقاد من، گلی که برای ما مردود اعلام شد، سالم بود.








