روایت مربی بانو از حضور در کنار نیروهای امدادی: جنگ، آزمون حقانیت بود

روایت مربی بانو از حضور در کنار نیروهای امدادی: جنگ، آزمون حقانیت بود

سرمربی تیم ملی موی‌تای بانوان کشورمان تاکید کرد که جنگ آزمون سخت حقانیت ما بود و دشمن باز هم طعم شکست را چشید.  شاه‌صنم صدیقی در خصوص حضور در کنار نیروهای امدادی در روزهای جنگ تحمیلی سومگفت: در حرفه ما، مربیگری یعنی مدیریت بحران در لحظات سخت و هدایت تیم در مسیری که فشار به اوج