به گزارش از خبرگذاری قاصدک شرق، سعید دقیقی، سرمربی پیکان، پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و مدعی شد ابتکار عمل در این بازی در دست تیم او بوده است.
دقیقی با تشکر از مدیریت ورزشگاه پاس قوامین اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان ما از نظر تاکتیکی از ابتدا تا پایان شرایطی داشتند که بازنده نباشند. موقعیتهای متعددی در نیمه اول روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم که سیوهای خوب نیازمند مانع از گل آنها شد.
وی با اشاره به گل پرسپولیس در اواخر نیمه اول افزود: پرسپولیس از بازیکنان باکیفیتی بهره میبرد و روی یک فرار و کیفیت فنی ارونوف به گل رسید. در نیمه دوم به اعتقاد من بازی یکطرفه در اختیار ما بود و مالکیت توپ و خلق موقعیت با پیکان بود. هر لحظه که تمرکز را از دست بدهید، چنین تیمی به شما ضربه میزند.
سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی درباره مهار ارونوف گفت: نمیتوان فقط یک بازیکن را به او اختصاص داد. ویژگی ارونوف برداشتن تکبهتکهاست و فکر نمیکنم جز صحنه گل، کار خاص دیگری از او در بازی دیده باشید.
دقیقی درباره داوری مسابقه نیز بیان کرد: به نظر من عرببراقی یکی از داوران خوب ماست و نام تیمها روی او تأثیرگذار نیست. یکی دو صحنه بود که میشد کارت زرد دوم به بازیکنان حریف داده شود، اما در کل از کیفیت داوری راضی هستم.
وی در پایان با ابراز نارضایتی از عذرخواهی بازیکنان پس از اشتباه تاکتیکی گفت: متنفرم از بازیکنی که پس از اشتباه بگوید «ببخشید». چیزی که تکرار کردم این است که حرفم را گوش کنند و نیازی به عذرخواهی نیست. آنان جوان هستند و از آنها تشکر میکنم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0