تأکید بر کارآمدی دولت برای خلق امید و رهایی از تعلیق

سیدجواد حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، در تحلیل بیانات اخیر رهبر انقلاب بر این موضوع تأکید کرد که دولت میتواند با بازتولید کارآمدی، امید و انگیزه را در جامعه ایجاد کرده و از حالت تعلیق موجود خارج شود. وی با اشاره به نقش محوری دولت در اداره کشور، خاطرنشان کرد: تقویت مولفههای
سیدجواد حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، در تحلیل بیانات اخیر رهبر انقلاب بر این موضوع تأکید کرد که دولت میتواند با بازتولید کارآمدی، امید و انگیزه را در جامعه ایجاد کرده و از حالت تعلیق موجود خارج شود.
وی با اشاره به نقش محوری دولت در اداره کشور، خاطرنشان کرد: تقویت مولفههای قدرت ملی و عزتبخشی به ملت، از طریق افزایش روحیه و انگیزه عمومی ممکن خواهد بود. در این راستا، کارآمدی دولت مهمترین شاخص عملکردی است که میتواند اعتماد عمومی را جلب کرده و جامعه را از وضعیت «نه جنگ، نه صلح» خارج کند.
حسینی با تفسیر عبارت رهبری درباره لزوم غلبه بر این وضعیت، افزود: دشمن درصدد تزریق حس تعلیق و بلاتکلیفی به جامعه است تا مانع از تصمیمگیری و فعالیتهای عادی مردم شود. وظیفه اصلی دولت، مدیریت افکار عمومی، تعیین اولویتهای صحیح و بهرهگیری از فرصتهای نوین — مانند توسعه روابط با همسایگان و فعالسازی کریدورهای تجاری — برای خروج از این وضعیت است.
وی در پایان تصریح کرد: اگر دولت بتواند عنصر کارآمدی را در عرصههای مختلف به نمایش بگذارد، جامعه نسبت به آینده امیدوار شده و فضای عمومی کشور از رکود و تعلیق خارج خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.








ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0