تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 20:46
کد خبر : 15761

مترو و بی‌.آر.تی. در تهران تا سه‌شنبه رایگان است

مترو و بی‌.آر.تی. در تهران تا سه‌شنبه رایگان است

شهرداری تصمیم گرفت تا برگزاری جلسه شورای شهر (سه‌شنبه) تردد رایگان شهروندان در مترو و بی‌آرتی ادامه یابد.

شهرداری تصمیم گرفت تا برگزاری جلسه شورای شهر (سه‌شنبه) تردد رایگان شهروندان در مترو و بی‌آرتی ادامه یابد.

 محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران اعلام کرده بود که رایگان بودن بلیت مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی، طبق تصمیم قبلی، تا روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: قرار بود در این روز، جلسه شورای شهر برای تصمیم‌گیری نهایی برگزار شود چراکه اطلاع حاصل شد که ۱۰ نفر از نمایندگان شورا طرحی ارائه کرده‌اند که بر اساس آن، با ترتیبات و ملاحظاتی، بلیت مترو و اتوبوس می‌تواند برای بخش عمده‌ای از شهروندان و حتی برای تمامی شهروندان رایگان شود، به همین دلیل، شهرداری تصمیم گرفت تا زمان برگزاری جلسه شورای شهر، خدمات رایگان را ادامه دهد، به‌دلیل تأخیر در برگزاری جلسه شورای شهر، یک خلأ دوروزه ایجاد شد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در این مدت، شهرداری تهران با تصمیم داخلی خود، ادامه رایگان بودن خدمات را تضمین کرده است تا روز سه‌شنبه و برگزاری جلسه شورای شهر. شهرداری امیدوار است که در صحن شورا، نمایندگان از این طرح مهم حمایت کنند و در صورت تصویب آن، شهرداری کاملاً موافق و همراه خواهد بود تا این طرح به مرحله اجرا برسد.

محمدخانی افزود: همچنین، شهرداری تأکید کرد که ادامه رایگان بودن خدمات حمل‌ونقل عمومی، در حیطه اختیارات قانونی شهردار نیست و اجرای آن تا زمان تصمیم شورای شهر صرفاً برای جلوگیری از ضرر مردم و حفظ حقوق شهروندان انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.