به گزارش از خبرگذاری قاصدک شرق، بیژن طاهری، مدیر تیم فوتبال استقلال، درباره آخرین وضعیت تمرینات، نتیجه دربی و حواشی مربوط به شایعه اخراج رامین رضاییان توضیحاتی ارائه کرد.
طاهری با اشاره به آغاز مجدد تمرینات پس از دربی پایتخت اظهار داشت: روند تمرینات تیم به بهترین شکل ممکن در حال انجام است تا بتوانیم در دیدارهای مهم و حساس پیش رو، بهترین نتایج را کسب کنیم. هدف ما حفظ روند مطلوب نتیجهگیری و جمعآوری امتیازات لازم است.
او در ادامه با اشاره به تساوی استقلال در دربی هفته گذشته گفت: ما در این بازی توانایی برتری داشتیم اما بدشانسی مانع از کسب سه امتیاز شد. استقلال موقعیتهای ایدهآلی برای گلزنی داشت اما نتیجه نهایی با آنچه شایستهاش بودیم فاصله داشت. با این حال، خوشبختانه همچنان در کورس قهرمانی حضور داریم و با امیدواری کامل به استقبال مسابقات پیشرو خواهیم رفت.
طاهری افزود: کادر فنی با تحلیل دقیق بازی هفته گذشته، نکات فنی لازم را به بازیکنان منتقل کرده است. تلاش میکنیم در دیدار این هفته برابر ملوان سه امتیاز کامل را به دست آوریم. تیم ملوان یکی از تیمهای ریشهدار و خوب لیگ است اما با وجود احترام کامل به این تیم، ما برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.
مدیر تیم استقلال در ادامه با اشاره به شایعات مربوط به اخراج رامین رضاییان توسط سرمربی تیم تصریح کرد: از انتشار اینگونه اخبار غیرواقعی اصلاً تعجب نمیکنیم. هر زمان استقلال به آرامش رسیده، جریانهای حاشیهساز تلاش کردهاند با انتشار اخبار دروغ، تمرکز کادر فنی و تیم را بر هم بزنند.
او ادامه داد: دست این جریانها برای همه اهالی فوتبال و بهخصوص هواداران استقلال رو شده است. بازیکنان استقلال با درک درست از شرایط تیم و با تعصب نسبت به پیراهنی که بر تن دارند، هرگز حاضر نیستند با رفتار غیرحرفهای به تیم لطمه بزنند. حضور رامین رضاییان در تمرین امروز استقلال نشان داد که همه این حرفها ادعایی پوچ و بیاساس است.
طاهری در پایان خطاب به هواداران گفت: ما بر عهد خود با هواداران پایبند هستیم و برای سربلندی نام بزرگ استقلال از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد. از همه هواداران میخواهم همچون همیشه با دنبالکردن اخبار باشگاه از طریق رسانه رسمی، به جوسازیهای جریانهای معاند توجه نکنند تا در پایان فصل به هدف مهم خود دست پیدا کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0