تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1404 - 21:33
کد خبر : 11685

حاشیه‌های استقلال-خببر؛ رحمتی: “ما برنده بودیم”، ساپینتو: “پنالتی درست نبود

حاشیه‌های استقلال-خببر؛ رحمتی: “ما برنده بودیم”، ساپینتو: “پنالتی درست نبود

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از گل‌های مردود تیمش در برابر استقلال قانونی بوده، اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران پرتعداد و پرشور که در تمام طول بازی از تیم حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنانم که با تمام وجود جنگیدند قدردانی می‌کنم. با وجود تمام وقفه‌ها و اتفاقات ابتدای بازی، عملکرد خوبی داشتیم. در مورد پنالتی حریف، ترجیح می‌دهم قضاوت را به کارشناسان بی‌طرف بسپارم. ما موقعیت‌های گلزنی متعددی ایجاد کردیم و به اعتقاد من، گلی که برای ما مردود اعلام شد، سالم بود.

گزارش از خبرگزاری قاصدک شرق؛ سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه یکی از گل‌های مردود تیمش در برابر استقلال قانونی بوده، اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران پرتعداد و پرشور که در تمام طول بازی از تیم حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنانم که با تمام وجود جنگیدند قدردانی می‌کنم. با وجود تمام وقفه‌ها و اتفاقات ابتدای بازی، عملکرد خوبی داشتیم. در مورد پنالتی حریف، ترجیح می‌دهم قضاوت را به کارشناسان بی‌طرف بسپارم. ما موقعیت‌های گلزنی متعددی ایجاد کردیم و به اعتقاد من، گلی که برای ما مردود اعلام شد، سالم بود.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم نیز به جز دقایق پایانی، بازی خوبی ارائه دادیم. با توجه به مصدومیت‌های اخیر و بازگشت برخی بازیکنان، در دقایق پایانی از نظر فیزیکی تحت فشار قرار گرفتیم و مجبور به عقب‌نشینی شدیم. چند اشتباه خودمان موقعیت به حریف داد، اما از دید من ما برنده زمین بودیم. بازیکنانم بی‌نهایت تلاش و از جان مایه گذاشتند.

این سرمربی در پاسخ به سوالی درباره هیجان و شلوغی اطراف زمین گفت: آیا مدیریت این فضا مسئولیت مستقیم من است؟ چنین بازی‌هایی ذاتاً با هیجان بالا همراه است. وقتی در دقیقه ۵ اتفاقات بحث‌برانگیزی رخ می‌دهد و داور به سمت VAR می‌رود، طبیعی است که سکوت کامل ممکن نیست. هیجان بازی بر همه از جمله من تأثیر می‌گذارد. البته حق با شماست و باید تلاش کنیم این موارد را بهتر مدیریت کنیم.

وی در مورد صحنه‌های داوری بازی نیز گفت: به جز گل آفساید که با بررسی VAR تصمیم گرفته شد، صحنه‌های دیگری نیز وجود داشت. ترجیح می‌دهم قضاوت در مورد این صحنه‌ها را نیز به کارشناسان بی‌طرف و غیرسیاسی داوری واگذار کنم. من به تیم داوری پس از بازی خسته‌نباشید گفتم، اما فکر می‌کنم بهتر است در مورد جزئیات قضاوتی وارد بحث نشویم.

سرمربی خیبر در واکنش به ادعای سرمربی استقلال مبنی بر استحقاق پیروزی تیمش گفت: نظر ایشان محترم است، اما از دیدگاه من، ما برنده بازی بودیم زیرا سه گل به ثمر رساندیم که یکی از آنها آفساید اعلام شد. به نظر من گل ایستگاهی ما سالم بود و نتیجۀ نهایی باید به سود ما تمام می‌شد. ایشان طبیعتاً باید از نتیجه ابراز نارضایتی کنند، اما ما هستیم که باید سه امتیاز این بازی را گرفته باشیم. نکته مهم اینجاست که شما یک تیم جوان با بودجه‌ای محدود دارید که مقابل تیمی با امکانات و سرمایه‌ای به مراتب بالاتر بازی می‌کند. ما پس از دریافت گل، بهترین موقعیت‌های خود را ایجاد کردیم و اگر گل مردود ما پذیرفته می‌شد، قطعاً روند بازی متفاوت بود. بازیکنان امسال ما قلب بزرگی دارند و بدون چشمداشت و غر زدن، تنها کار خود را انجام می‌دهند. آنها نشان دادند که توانایی برنده شدن داشتند و از نظر من برنده شدند. افسوس که این دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.